Alla inlägg under december 2008

Av Helena - 31 december 2008 21:50

Själv så jobbar jag...men får väl fira lite imorn kväll ist. Vad gör man inte för pengar??

Idag firar jag & Andreas 9 års förlovningsdag!! De ni!

Jag ska överraska Andreas med nåt kul i vår sen...


Nej nu ska jag snart kolla på Svarte orm firar nyår, sen i säng tror jag.

Ses nästa år!

Av Helena - 29 december 2008 17:44

 Nu är jag slut helt efter allt firande, flyttande & stojande.

Det ska bli skönt imorn att jobba....Nu har vi iaf fall flyttat allt, nästan, hos mamma. Det är bara ett hölass & en röd golf kvar där.

Hon ska flytta till en 3:a här i Ramhäll city, värme & el som ingår i hyran!

Ni som känner mamma, vet att hon har haft det typ 6 grader varmt i köket efter hon jobbat våra monsterpass på 26 h. Och bo själv på 200 kvm är ju helt meningslöst. Nu blir det 80 kvm ist. Och bara 1 km ifrån oss :)

Av Helena - 25 december 2008 21:26

Besöksstatistiken är inte att leka med nu, det måste bero på Helenas adoption...

Ja då kan jag berätta vad jag fått i julklapp på en gång, jag fick en bilstereo, den andra gick sönder i somras på Hasselas guppiga vägar :)

Sen fick jag en jättebra mp3 med radio som jag kan koppla in i bilstereon så jag behöver inte ha cd-skicor i bilen heller....Vilka grejer!

Det bästa av allt är att Andreas redan har satt i de så jag kunde lyssna på vägen till stan idag!


Nu är jag på jobbet igen & har ätit en massa julmat, är iaf ledig hela helgen :)) Mp3 fungerade jättebra, jag lyssnade på lugna favoriter när jag var på promenad med Mira & en boende ikväll. Mira är sk vårdhund idag, passar på när det bara är 2st hemma.


Av Helena - 22 december 2008 20:57

Vill bara informera om att "Hillary m familjs" adoption nu är klar!

Läs hela storyn på deras blogg!

Av Helena - 18 december 2008 19:32

Hoppas att alla får en lugn & skön jul & ett gott nytt år!

Själv så jobbar jag på nyår.



Av Helena - 17 december 2008 13:11

Igår var jag & brorsan på Whitesnake på hovet!

Dom spelade massa gamla godingar från 80-talet + några andra. Det var så jag fick rysningar ibland...

Sen så hade dom väldigt snygga bandmedlemmar...det är ju bara 2 st kvar från ursprungsbandet. Så jag fick se några snygga kroppar också..det skadar aldrig!

Ena gitarristen såg ut som en indian :)) men han visste att han var snygg, så det drar ju ner charmen lite...Men kul hade vi & jag köpte 1 t-shirt & en mössa, som var för stor.


http://www.whitesnake.com/



Av Helena - 14 december 2008 19:13

Idag var jag  ner till klubben & gick promenad med Heli & Monika & deras hundar. Det gick jättebra, sen tränade vi lite lydnad, däcket, slalom & budföring. Det var så länge sen vi tränade, men Freja kom ihåg alla moment i 1:an. Dessutom så gör hon allt för en godis just nu ?!?

Stella är mer trögbjuden.

Igår var jag, barnen & mamma på julbord i bygdegården, Andreas var på motorhead på Hovet. Maten var dubbelt så gott som Odinsborgs julbord & en 3:e del så dyrt... Sen drack jag & Knodden "lite" öl & baileys :)

Gott var det iaf!



Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards