Alla inlägg under oktober 2009

Av Helena - 29 oktober 2009 15:32

Yes, nu har jag betalat räkningar & beställt lite julklappar på adlibris Glad

Skönt att börja i tid. Kanske kan bli lite billigare då Guld i mun Pengar är ju alltid en bristvara & nästa år blir väl Andreas av med sjukpenningen med, så då får vi se hur det blir då Obestämd

Men just nu känns det iaf bra!

Av Helena - 29 oktober 2009 13:21

Det är bättre här nu, Charlie är lite bättre men hostar mkt o lite ont i örat. Andreas är mkt bättre & på väg att hämta William i Rättvik nu. Nu var det farmors tur att va sjuk...inge kul att vara där då.Foten i munnen

Hundarna fick åka med, dom är ganska uttråkade, ingen orkar göra nåt kul med dom. Men katterna är det full fart på. 13 st här inne nu, skönt att alla kattungar är rumsrena iaf, så dom kan rejsa hur som helst. Skrattande

Av Helena - 27 oktober 2009 22:04

Nu har båda barnen svininflensa enl doktorn i Alunda....Charlie har öroninflammation med. Och stackars Wille ligger hos farmor i Rättvik med 39,8.

Rallylydnaden gick jättebra med Stella ikväll. Det finns en bra sida man kan kolla på filmer på http:/www.rallylydnad.biz under guide.

Av Helena - 25 oktober 2009 16:14

Andreas ska pierca i Alundamassagens lokaler

varannan onsdag em/kväll.

Välkomna att boka tid! Telenr: 076-5606746


Kolla mer info på våran hemsida Glad

Av Helena - 25 oktober 2009 12:27

Dessutom får jag ju jobbar en timme mer nu pga klockan...ja e inte bitter...


  

Av Helena - 25 oktober 2009 08:27

Jaha då måste man ha reklam med på bloggen om man inte vill betala...knäppt...

Nu är det bara 3 kattungar obokade, skönt. Rallylydnaden går jättebra. Ska skriva mer om det sen, är ff på jobbet.

Av Helena - 23 oktober 2009 18:37

Igår var jag & Anna på Anders Hallgren i uppsala på föreläsning. Han är ju skitrolig! Han förklarade precis som Ursula Wilby som skriver dom där roliga sakerna i hundsport. Han har halvdags seminarium i februari i uppsala el enköping. Är sugen på att gå på den med.


Natten innan jobbade jag & jag fick vara vaken hela natten....vi har sovande jour & får bara betalt för halva natten. Oavsett om man får vara vaken hela!!! Helt sjukt, men nu är facket inkopplad, så nu j-lar, jag funderar tom & bli fackrepresentant på jobbet...

Jag sov på fm igår & hela fm idag, så det blir ju inte mkt fritid...

Jobbar imorn med 13.00 tom 15.00 på söndag, tänk om jag inte får sova då heller...inte får vi gå hem heller om vi inte tar ut komp el sem, j-la skit kommun Skrikandes


Av Helena - 21 oktober 2009 22:25

§1. Om jag tycker om det, så är det mitt.  

§2. Om jag har det i munnen, så är det mitt.

§3. Om jag kan ta det ifrån dig, så är det mitt.

§4. Om jag hade det förut, så är det mitt.

§5. Om det är mitt, så kan det aldrig vara ditt på något sätt.

§6. Om jag tuggar sönder det, så är alla bitar mina.

§7. Om det ser ut som mitt, så är det mitt.

§8. Om jag såg det först, så är det mitt.

§9. Om du leker med något och lägger det ifrån dig, så är det automatiskt mitt.

§10. Om det är trasigt och tråkigt, så är det DITT!


Så sant så......Eller hur?

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards