Alla inlägg under mars 2010

Av Helena - 30 mars 2010 14:12

Nu har jag klippt mig & färgat mig! Häftigt. Bilder kommer...

Av Helena - 29 mars 2010 16:57

Efter jobbet la jag mi i soffan en stund för min MAN hade gjort tårta, kaka m.m Love you!   

Sen fick vi besök & massa struntprat ett tag på em/kvällen. Mysigt!

Av Helena - 28 mars 2010 08:32

Är på jobbet..men hade lite svårt att somna. Ställt om alla klockor & nu är det bara att väcka gänget. Jag har fått svar på ett jobb jag sökt, men vill nog inte ha det... som personlig ass. Jobba lika mkt men mindre lön. Dessutom är det nog mkt tråkigare än här. Har ju jobbat här i 8 år, så det känns som min familj   

Det gick bra att möblera om ,men är inte riktigt klar med allt. Kul är det iaf!

Idag blir det lite fika på em.  

Av Helena - 26 mars 2010 09:49

Jag ska försöka få mannen att hjälpa mig att byta sovrum idag. Wille flyttade ut i gästrummet i förrådet, så nu har vi ett rum tomt.   

Det är ju bra eftersom vi inte har så många kvadrat att spela på...Men det lilla rummet ska bli kontor/datarum.   

Det värsta är nog att William är så stor så han flyttat ut....Jag är ju ff 25 eller nåt...Fyller dessutom ----- på måndag, om ni vill ha tårta kan ni titta över på söndag em.  

Av Helena - 24 mars 2010 11:00

Blev inbeordrad på fm. Skulle ändå jobba ikväll, så det är lugnt. Lite trött bara, jobbade nästan 1 dygn  tom igår..men det ger ju lite pengar till semesterkassan.   

Vi åker till legoland v.28 Hotell med frukost, bowling, pool, pub m.m är bokat.   

Av Helena - 21 mars 2010 19:31

Kan vi lägga till i meritlistan.   

Nu är vi klara. Det var en rolig & givande helg. Nu fick vi lite blodad  tand att fixa med utställningar igen.   

Och snö har det kommit! Minst en decimeter om inte mer...Jag är hästvakt en vecka åt 3 hästar, dom stackarna bara hängde det istappar på när vi tog in dom ikväll.

Snart ska vi kolla på whipeout på 5:an, det är kul.

Av Helena - 19 mars 2010 20:00

Imorn & på söndag ska jag & Anna gå på utställningskurs för arrangörer, på uppsala kennelklubb. Det ska bli intressant & kul. Hoppas jag....Våran klubb betalar iaf för kursen =)

Av Helena - 19 mars 2010 08:59

Skicka gärna ett mail till mig. Vi har haft datahaveri & då försvann en massa mailadresser...  faramira@bahnhof.se

Idag blir det fika med Anna medans Andreas ska till arbetsförmedlingen & se om han får några pengar den här månaden med...

Sen kommer Pappa & Björn på em & ikväll kommer Micke & Jenny, Jenny ville pierca sig.  

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards