Alla inlägg under augusti 2008

Av Helena - 30 augusti 2008 10:16

Idag ska vi på bröllop! Det ska bli kul.

Och imorn kväll är det agility igen!

Bra helg :)

Av Helena - 27 augusti 2008 15:51

Nu har jag betalt räkningar för den här månaden....nu får vi se om vi får ihop det till nästa månad med...

F-K tar ju sån jävla tid på sig på sina handläggningstider!

Men men, när/om det kommer pengar retraktivt så blir det desto roligare sen ;)

Igår ville jag åka till otbk & träna & kolla på agilityn, men eftersom vi är tvugna att bara ha en bil nu så gick det inte. Killarnas fotboll går före mina nöjen, så klart.

Idag såg jag & Andreas film ihop, det händer inte så ofta, vi såg Arn, första filmen. Den var bra! Nu vill jag se 2:an med.

Idag på em åker jag till Gräsö & tar lite semester med en boende ifrån jobbet.

Ta det lugnt där ute ;))


Stella liten bebis, nu är hon en stor bebis.

Av Helena - 26 augusti 2008 10:08

Till lördagens bröllop. Nån som vet nåt häftigt kort vi kan köpa?


Av Helena - 23 augusti 2008 12:39

Idag på morgonen hade vi agilitykurs igen. Det är jätteroligt.

Men idag var Stella & jag trötta, vi satte uppe lite länge på altan inatt & pratade goja med pappa & Knodden. 2 öl blev det med.

Hundarna var självklart med dom också. Mira passade på att smita iväg på en egen promenad & var borta mellan 1-2...Hon älskar att smyga omkring på natten...

Jag vill åka & träna igen nu, så roligt var det! Vill prova det vi lärt oss med Freja med. Men det blir nog av på tisdag, före cupen.

Ikväll ska jag & barnen iväg på kalas/fest & Andreas har åkt på svensexa...

Vi är bjudna på bröllop nästa lördag. Det ska bli jättekul, för det är nåt annorlunda bröllop, på gamla uppsala högar (utomhus) & Andreas ska vara bestman. Imorn är det fotbollsmatcher för båda killarna.

Tjingeling! 



Av Helena - 22 augusti 2008 21:38

Lagt till Andreas sida!

Av Helena - 21 augusti 2008 20:55

Nu jobbar jag igen...Men det gör inget i regnet...

Av Helena - 20 augusti 2008 09:06

Igår blev vi klara med hundgården. Den är ca 40 kvm & har en stor hundkoja på ben :) Så Freja & Stella fick inviga den när vi var på fotboll med barnen. Mira fick följa med & kolla på träningen.

Så nu kan jag vara hundvakt om nån behöver det nån dag!

Av Helena - 19 augusti 2008 11:06

Helena i länkarna "alias Hillary".

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards