Alla inlägg under maj 2009

Av Helena - 29 maj 2009 23:47

Lagt ut fler bilder på Sally & Nisse m.m

Av Helena - 28 maj 2009 21:43

En bärbar dvd med 2 skärmar som man kan ha i bilen & i husvagnen =)

Bra med lite extrapengar från kattungar då & då.

Jobbar inatt men sen är det full fart mot helgen!!

Av Helena - 26 maj 2009 09:16

Nu verkar det som alla 3 kattungarna är bokade =)

Så nu är det Sallys som ska ut på annons.

Jobbar idag på fm, sen hem & skjutsa William på fotbollsträning, Andreas får skjutsa Charlie, för dom tränar på olika ställen på tisdagar....

Härligt med sol!


Av Helena - 24 maj 2009 10:35

Ska bara lägga in lite kort på hemsidan först.

Grattis säger jag till Anna & Loke som fick bla CK i Österby igår!

 1a pris i kv, 2a pris och ck i kk och 2a plats i bhkl...

http//:www.tobotroll.bloggagratis.se


Av Helena - 22 maj 2009 20:10

Här är lite kort från förra helgen & ett kort på Sallys första bebis :)

Av Helena - 22 maj 2009 08:58

Igår sålde jag 5 kaninungar & ev så är dom 2 sista bokade med, det är tur för den stora kaninhonan fick nya ungar inatt....vet inte hur många det är än.

Och dessutom så fick Sally, gul/röda honan, 2 kattungar igår, uppe på min garderob...2 st röda honor tror jag det blev =))

Mira var på promenad igår natt, men var hemma på morgonen igen....tur att vi bor i skogen & grannens tax är likadan...

Idag ska vi åka & fiska strömming i Harg! Hoppas det inte regnar.


Av Helena - 21 maj 2009 10:44

Det är full fart hela tiden...

I fredags körde jag jordfräs & satte lite dill, persilja, morot, sallad, spenat, ringblommmor & rädisor. Men det var så hård jord, så vi får se vad som kommer upp.

Sen var vi iväg & kollade när Andreas skjöt lerduvor, jag vågade inte prova när det är andra som tittar på...

I lördags var vi till Nynäshamn & Milou fick ett första pris. Kul!

På kvällen så rodde vi ut med båten & grillade korv på en Ö som finns i rastsjön, med en stuga på som man får låna. Jättemysigt!

Söndagen var det fotboll hela dagen & sen kalas på kvällen.

Sen har jag mest jobbat, förutom igår, då hade vi näst sista kurstillfället. Det är kul, men det ska bli skönt när det är klart...

Jag ska försöka hinna lägga in bilder imorn på div & maila Å-T en massa kort från helgen...

Dessutom i Nynäshamn så ringde vi polisen, för det satt 6 st!!! Tervuerenser (belgiska vallhundar) i en kombibil, mitt i solen, och det var domarens, så ingen brydde sig! Fyfan vad ruttet! Bara för man är domare så överlever inte hundarna hettan för det......Hoppas hon skämdes när polisen kom!


Av Helena - 15 maj 2009 11:49

Skönt att vara ledig en helg till, tog ju semester förra helgen, det är ganska tråkigt att jobba varannan helg på våren/sommaren. Det går bättre på vintern...

Ikväll ska jag & barnen kanske med till skjut banan & prova skjuta lite, med Andreas & Olle.

 Imorn ska jag & Åsa-T & Alba åka till nynäshamn & ställa ut Milou. Det ska bli kul!


På söndag är det fotbollsmatcher, 3 st, för Charlie & sen kalas för Willliams lillesyster fyller 1 år.

Helgen är utstakad!

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards