Alla inlägg under april 2009

Av Helena - 29 april 2009 22:16

Hemma igen efter kvällens allmänlydnadskurs. Den är faktisk jätterolig att ha! Det trodde jag inte när vi nästan vart "tvingade" att ha en igen ;)

Idag var det 8 st som fick träna 5 olika grejer som på en rallylydnadsbana ungefär. Och sen gjorde vi inkallningar, gå fint med möten & hälsningsövningar. Dom är duktiga!

Imorn blir det grillning m.m


ps. Sara, filmen kommer, ska bara fixa 36 timmar/dygn först....ds

Av Helena - 28 april 2009 14:01

Lagt ut ett kort på dom "stora" kaninungarna på hemsidan...

Av Helena - 28 april 2009 11:56

Jim-Tora, Sara- Hezzy & Birgitta-Baloo.

Ska få hjälp till filmerna på Hezzy & Baloo =)

Av Helena - 26 april 2009 19:48

Nu är jag färdig A-figurant till MH & MT!!! Jippie!

Ska lägga ut lite kort imorn & ev 2 filmer på you tube....

Av Helena - 25 april 2009 21:35

Jobbat i stort sett 4 dygn & idag har vi haft MH & MT utbildningen för A-figgar. Och nu har vi grillat. Mums!

Men jag e helt slut, ska nog knoppa snart....Är ju utb imorn med =)


Av Helena - 22 april 2009 13:06

Jobbar i stort sett dygnet runt nu onsdag, torsdag & fredag, bara för jag ska vara ledig i helgen...

Då är det M4 = mentalfigurantsutbildning del 4 & sen är jag färdig A-figurant. Sen kan man inte bli så mkt mer om man inte vill bli testledare el domare, men det vill inte jag nu iaf. Få se om 10 år ;)

Våra skitbilar är trasiga, så jag ska ev köpa en scoda felicia av en jobbarkompis. Det är jobbigt att åka gamla avställda bilar till bussen....och kolla i backspegeln hela tiden =)



Av Helena - 19 april 2009 11:17

Men det blev en ganska tidig kväll...låg till halv 1 tror jag...

Men kul hade vi!

Nu ska vi på simskoleavslutning med Charlie, sen ikväll är det utställningsmöte igen.

Ja förresten!

Det "dök" upp en hel flock med kaninungar igår!!

Jag trodde jag hade 4 honor, för det sa dom när jag tog över dom 2 jag fick i höstas....så jag har inte kollat...men tydligen så är den svarta en hane...så nu finns det kaninbebisar, 5 st ca 1 v & ett gäng med lurviga som säkert är 1 månad! Dom hade grävt ner sig, så jag har inte sett dom tidigare, men Stella hittade dom igår =)

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards