Alla inlägg under januari 2008

Av Helena - 28 januari 2008 19:14

Nu har jag handlat 30 kg hundmat & 15 kg kattmat...Ska hålla koll på hur länge det räcker, jag tycker jag handlar jämt...

Annars har vi haft en trevlig em med Ankie. Vi tog en promenad med hundarna.

Får se om det blir kattungar inatt, Klara verkar lite misstänkt...

Av Helena - 27 januari 2008 16:11

Igår var vi till Nilla & gjorde hemgjord pizza. Andreas & co var på krogen...så han har inte kommit hem än, han sov över hos en kompis.

På kvällen började jag må illa till & från. Men jag klarade mig skapligt, det satt i på fm idag med, så det blev ingen träning på klubben idag.

Nu har jag varit ut på promenad med hundarna, jag känner mig helt skakig.

Av Helena - 23 januari 2008 18:22

1. Att ha obegränsat med pengar.

2. Att ha obegränsat med tid.

3. Att det går bra på nån tävling med hundarna.

4. Att alla i familjen får vara friska.

5. Att alla djuren får vara friska.

6. Att få en fin häst & stall (kompis till Filip).

7. Att nån kan ta allmänlydnadskursen.......

Av Helena - 22 januari 2008 15:54

Snö! Äntligen!

Hundarna tycker det är skitmysigt. Imorn blir det pulkaåkning, om jag é frisk... Andreas o Freja är lite piggare nu iaf, men dom har inte ätit nåt.


Kort på snyggingarna!!

 


 




Av Helena - 22 januari 2008 10:45

Nu har Andreas & Freja magsjukan...Jag trodde inte att hundar fick magsjuka av människor, men Freja har spytt inatt & idag på fm....

Jag bara väntar...................................;(((

Av Helena - 20 januari 2008 16:44

Nu har Charlie haft magsjuka hela natten & fm. Wille hade i slutet på veckan, så snart är det väl våran tur...

Jag som jobbat hela tiden nästan, nu har dom väl blivit smittade där med :( 

Av Helena - 18 januari 2008 13:28

Kommande kurser m.m under våren:
Valpkurs Unghundskurs, Allmänlydnadskurs, Tävlingslydnad ,Appellspår, Agility,

Och prova på dagar:

Eftersök , Kurs för nya/blivande hundägare, Bruksgrenarna: Spår, Sök & Rapport; Prova på Freestyle, Prova på Rallylydnad, Klicker, Viltspårshelg,
Föreläsning med veterinär 27 mars.
Hundens dag & loppis 15 juni!
Och mkt mkt mer!


www.otbk.com

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards