Alla inlägg under september 2007

Av Helena - 30 september 2007 18:25

Alla var jätteduktiga på viltspårskursen. Det var border terrier, curlycoated retriever, howawart, pyrenéer & basset griffon nånting. Dom gick blodspår som legat 3-4 h & ca 150-200m långt.

Stella fick busa med Vayo & Milou (hoffevalp), dom kan hålla på hur länge som helst verkar det som. Nu tuggar hundarna märgben för fulla munnar här, det är det godaste dom vet!

Imorn har jag möte Hela dan på jobbet , usch...

NU är det duschen som gäller!!

Hej hopp gummi-----pip

Av Helena - 29 september 2007 18:34

Jag kunde inte vara med idag på viltspårskursen. Jag var tvungen att jobba inatt... Tur att Anna är så duktig på det så hon kunde vara själv! Men imorn ska jag dit! Idag har jag sovit, sovit & sovit...

Av Helena - 28 september 2007 17:37

Idag har jag klippt lite gräs & börjad rusta inför vintern. Känns fortfarande lite i magen & jag orkar inte så mkt som jag vill... Men det är skönt att vara ute & fixa till lite!

Ihelgen har Jag & Anna viltspårskurs åt klubben. Hoppas det blir bra väder!

 

Freja tycker tydligen att soffan är hård att sitta i!! Nisse sussar...

Av Helena - 27 september 2007 17:09

William, Charlie, Jag, Therese & Winston -03

Av Helena - 27 september 2007 17:04

Nu har jag sålt ena hästen. Ska åka upp till Njurunda & hämta hem honom på tisdag. Han ska bo i Rasbokil & bli sällskapsponny åt en ridhäst & bli riden av en 8-årig kille. Det blir nära att hälsa på honom iaf. Det har blivit för mkt djur, så jag måste sälja honom nu.

Av Helena - 26 september 2007 19:18

Idag är det bättre, men har fortfarande ooont i magen.

Hundarna är det fullt ös på, Stella tror att kattungarna är några gosedjur som man kan bita & bära runt på...lite väl hårt ibland...

Nu är alla kattungar sålda iaf, så snart blir det lugnare. Nästa år får bara Kajsa, skogskatten, få ungar. 4 kullar i år blev lite för mkt.

Ny huvudbild på Stella:

Av Helena - 26 september 2007 19:09

Idag är det bättre, men magen gör ooont fortfarande.

Det är full ös på hundarna, Stella tror att kattungarna är några gosedjur tror jag...hon biter & bär på dom lite väl hårt ibland. Nu är alla kattungar sålda iaf, så snart är det lugnare här. Det blev lite mkt med 4 kullar...Nästa år får bara Kajsa, skogskatten, få ungar.

Ny huvudbild på Stella:

Av Helena - 26 september 2007 19:09

Idag är det bättre, men magen gör ooont fortfarande.

Det är full ös på hundarna, Stella tror att kattungarna är några gosedjur tror jag...hon biter & bär på dom lite väl hårt ibland. Nu är alla kattungar sålda iaf, så snart är det lugnare här. Det blev lite mkt med 4 kullar...Nästa år får bara Kajsa, skogskatten, få ungar.

Ny huvudbild på Stella:

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards