Alla inlägg under december 2009

Av Helena - 30 december 2009 12:56

Jag hittade en intressant länk till veterinär på nätet för alla husdjur & med ett forum    http://www.veterinaren.nu       


Av Helena - 28 december 2009 15:18

Igår var vi & åkte pulka & grillade korv vid slighögen, det var ganska kallt, men kul. Sen åkte vi till Segerlunds på middag. Delade en flaska vitt vin med Mange   Jag som inte dricker vin...   ja det blev lite kaffelikör med.

Sen spelade vi Wii, det var jättekul, så nu undrar vi vem vi ska "råna" så vi kan köpa det vi med.

Nu väntar vi på Ankie & Mårten & ev Englunds.   

Jag lägger ut lite kort på bla Charlies Transformers han fick i julklapp, dom är gubbar på ena bilden & bil/lastbil på ena, otroligt!   

Och ett kort från Eckeröbåtens fina pepparkakshus.

Nu ska vi spela super mario world på ps 2 medans vi väntar, men jag förlorar jämt   


         

Av Helena - 25 december 2009 21:07

  Den var superkul! En sak har vi lärt oss, ju sämre recensioner i tidningar m.m ju bättre filmer!!  

Av Helena - 24 december 2009 20:27

Igår firade vi julafton hemma med barnen, mormor, morfar & brorsan. Det var jättemysigt & all blev proppmätta.   

Idag firade vi hos mormor med syster & hennes man. Det var också jättemysigt. 2 lyckade dagar efter ganska mkt slit ändå.  

Nu är jag på jobbet, men jobbar bara 1 kväll/natt/fm, så det ska nog gå bra...Imorn ska vi på premiärbion på Alvin & gänget 2!

Nu ska jag gå & kolla på Svensson Svenssons jul! God Jul!

Av Helena - 20 december 2009 20:07

Nu e jag slut som artist...6:e arbetsdagen...och en jätterolig spel & glöggkväll hos Anna & Mange igår   Jag tog en massa roliga kort som jag kan lägga ut imorn   Jag jobbar iaf sista natten, sen är jag ledig tom julafton, har jobbat in dom andra dagarna redan!

Av Helena - 18 december 2009 08:51

Jag skickar inte några julkort, men här kommer en hälsning från oss!

 

    

Av Helena - 16 december 2009 21:56

Imorn jobbar jag fm, sen är det Eckerölinjen med jobbet & äta julbord!   

Alla klappar är klara inför julafton, synd att jag inte har en pigg, glad & frisk karl bara. Men regeringen har ju sagt att han blir frisk sista januari & ska gå på a-kassa ist. Byta statistik är bara vad dom gör.

  Så tycker jag om Reinfeldt & co!! Dom   (jävlarna) skulle själva prova på att leva på minimal lön i 7 år, utan att bli ett dugg friskare, så får dom se hur glada dom skulle vara. Och sen tvingas ut att jobba när det är så jävla stor arbetslöshet ändå.

Det är nästan så jag skulle vilja ha en videodagbok att visa upp för alla myndigheter att det är jag som gör nästan allt hemma, städar, fixar djuren, skottar snö, bär ved, byter däck m.m.m.m  Fyfaan säger jag bara!   

Men det är väl dom som lotsas vara sjuka som vi får skylla på kanske   Endel verkar ju orka hur mkt som helst, fast dom är sjukskrivna....

Av Helena - 16 december 2009 09:00

Att köra i snö! Om man tar det lugnt   

Hoppas att vi kan åka till Anna på lördag på spelkväll, så hon inte ligger på BB

då   är ju sugen på  

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards