Alla inlägg under juli 2008

Av Helena - 27 juli 2008 11:35

Nu åker vi till Hassela. Där finns det ingen data m.m Så nu blir det blogguppehåll! Det ska bli skönt! Bara fiska & klippa gräs.

BYE BYE

Av Helena - 26 juli 2008 16:27

Idag tar vi det lugnt. Jag städar lite då & då. Andreas sover mest & Charlie spelar lite ps2. Jag packar kläder m.m också. Vi åker till Hassela imorgon em & blir borta hela veckan. Skönt!

Vi har inte varit upp dit sen förra sommaren...När Stellibell var liten puppis!

Hon har förresten fått 10 helsyskon! Hundarna springer lite hur som helst där i skogarna...hihi...

Ikväll blir det bad i ratssjön ,det är för varmt för att gå ut nu.

Av Helena - 25 juli 2008 22:03

Idag åkte jag & Åsa-Teres till Anna i tobo & kollade in nya lgh.

Jättefin & stor!

Sen åkte vi ut i skogen & la varsitt viltspår åt alla 5 hundarna. Vi fikade medans det fick ligga nån timme. Det gick jättebra för Stella & Freja, men Freja hade lite bråttom, så svetten rann om mig när vi var klara...

Sen blev det bad för allihopa, nästan så vi ville hoppa i med för det var så varmt & en massa broms. Stella, Freja & Milou hade lite dispyter, men det gick över när Milou hade åkt under vattnet en gång & Stella gav sig för Milou, konstigt men bra, så dom kan vara ihop allihop.

Sen åkte vi till mamma på kalas, för hon & Isabelle fyller år nästa vecka, när vi är i Hassela.


Av Helena - 24 juli 2008 18:27

Mira är med mig på min sista natt på jobbet före semestern. Vi tog gänget & saft med oss & åkte till Eriksbergs hundhagar. Det var kul. Det var bara en mopsig mellan snautser där & en amstaff.

Det är skönt att inte Mira bryr sig! Bästaste hunden som finns!

Av Helena - 24 juli 2008 11:03

Hela familjen var med. Charllie vann en stor kexchoklad! Och jag åkte alla läskiga & roliga karuseller.

Av Helena - 21 juli 2008 23:19

Igår var vi på tractor race. Det var jättekul! 3500 besökare!

Kolla Helis blogg. :)

Idag jobbade jag, imorn ska vi till Stockholm med jobbet till Cosmonova, onsdag åker hela familjen till furuvik (utom Wille, han är i på Eskilstuna parken med pappa Magnus) & sen jobbar jag sista passet på torsdag natt.

Ev tar jag med Stella till furuvik.

Sen är det semester igen!

På fredag blir det rapport träning med Åsa-Teres, det ska bli kul!

Nån som vill vara med?

Av Helena - 19 juli 2008 21:25

Jobbar mina 26 timmar nu. Sista helgen i sommar!

Avundsjuk på Anna som var på tractor pulling & drack alkohol...

Av Helena - 18 juli 2008 13:45

Nu har jag & Charlie cyklat till gruvan med hundarna. Stella & Freja simmade i 10 minuter. Mira sprang bara runt & nosade.

Det var flera hundra smågrodor där, 1 cm stora.

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards