Direktlänk till inlägg 30 oktober 2007

Bio idag!

Av Helena - 30 oktober 2007 09:37

Idag ska vi gå på disneys nya film, rattatoilie..?..Det ska bli kul.

Ankie kom upp från skåne, så hon ska med också. Sen blir det kina-buffé. Det gäller att passa på. Vi kör med bra mat annars, men idag blir det fusk!

Hundarna fick ko ben av bonden igår. det var ett helt ben, ca 1 meter! Och en bog, så nu har dom haft att gör i trädgården. Men Miras mage är inte så bra idag, det är smällar man får ta...

Annars så tränar vi lite lydnad, men är sugen på att lägga ett varsitt viltspår innan snön kommer. Vi får se.

Igår var Anna & Vayo här hela em, så då var det fullt ös på valparna, kan man säga! Dom ger sig aldrig, nån av dom.

Vi gick igenom lite papper på utb sektorn, och Anna ska maila ut mer tjat om träningsgrupperna...Min mail vill ju inte maila till hotmail än...

Rapporterar om filmen sen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards