Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Önskningar:

Av Helena - 23 januari 2008 18:22

1. Att ha obegränsat med pengar.

2. Att ha obegränsat med tid.

3. Att det går bra på nån tävling med hundarna.

4. Att alla i familjen får vara friska.

5. Att alla djuren får vara friska.

6. Att få en fin häst & stall (kompis till Filip).

7. Att nån kan ta allmänlydnadskursen.......

 
 
Ingen bild

Heli

23 januari 2008 21:13

Hoppas någon av önskningarna slår in..,vi har så många instruktörer på klubben,någon borde väl kunna ta allmänlydnaden,lite onödigt o utbilda människor som sen inte ställer upp..

 
Ingen bild

Helena

24 januari 2008 14:28

Problemet är att alla nya har haft flera kurser själva 2007 & gått som hjälpis innan + att vi hade fullt upp med instr.kursen som var nästan varje helg hela våren, så det är ingen ny som kan i år. Men det finns ju fler instr med , men flera hör inte ens av sig...

 
Sara

Sara

24 januari 2008 19:38

Jag hörde om ngn klubb som ger instruktörerna betalt för varje kurs de håller i, det kanske är en väg att gå för att få instruktörer att ställa upp?

http://hezzy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Heli

24 januari 2008 20:43

Jo,jag vet...tyvärr så verkar de flesta "gamla" instruktörer försvunnit..

 
Ingen bild

Carina

25 januari 2008 13:34

Har du adressen faramira@spray.se fortvarande ? Jag får tillbaka mailen på den..
Skicka gärna en skrivelse till styrelsen om ni vill ha några förändringar ang. instruktörsarvoden osv.

 
Sara

Sara

26 januari 2008 00:43

Kan vi träna lite tidigare på söndag? Jag hämtar barnen vid 16 och det blir så stressigt att träna 14 då.

http://hezzy.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

26 januari 2008 12:22

Jag , Heli, Jenny & Anna kan bäst kl 14, men vi får träna effektivt ;)

 
Ingen bild

willefarmor Barbro

26 januari 2008 20:18

Hej Helena, fullt upp verkar det som. Här räknar vi points för att försöka minska midjeomfånget. Skrev in mig på viktväktarna för 2 v sen. -2.2 kg. Samma vecka köpte jag årskort på SATS. Nu jäv.....! Kör 2 pass i veckan i maskinerna och gåband el cykel och ett pass Pilates. P passar mig man slipper skena runt och flåsa. Men det känns i kroppen några dagar efteråt.
Är magsjukan över nu? Ingen höjdare precis men man har ju iaf ingen aptit då (med tanke på kilona). Kram till er alla. Barbro
Förresten hur gick det med hundjobbet?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards