Alla inlägg under april 2008

Av Helena - 20 april 2008 20:51

Nu är vi hemma igen, hade kunnat stanna 1 vecka till...men jag tror inte mamma vill vara hundvakt längre...

Idag på em hade vi hundkurs igen & alla 9 kom. Det är snabba ryck här...

Dom är duktiga med sina hundar på kursen.

Imorn lägger jag ut kort ifrån spanien på bloggen. Det var otroligt fint där.

Adios!

Av Helena - 13 april 2008 16:29

Mh:t gick bra igår, jag fixade skrammel & skottena.

Idag hade vi allmänlydnadskursen för första ggn. Det var roliga kursare.

Nu åker vi till spanien en vecka! Ses & hörs nästa söndag!!

Av Helena - 9 april 2008 09:03

Idag åker sista kattungen, skönt, det kommer väl nya snart...

Jag jobbar 2 dgr, sen är det MH som jag ska hjälpa till med på lördag, för första ggn!

Sen har vi allmänlydnadskurs på söndag.

Sen drar vi till Spanien en vecka!!!!!!!!!!!!!!

Barcelona here we come!!!!!!!!!

Av Helena - 6 april 2008 10:48

På bilden: 3 månader

Av Helena - 5 april 2008 10:06

Igår var jag & Heli på tjej middag hos Ankie. Det var kul. Vi fick info om Mary kay med...Det är nog bra grejer, men vi sminkar oss inte så mkt.

Av Helena - 4 april 2008 11:14

Idag blir det städa av hela dan...Imorn jobbar jag igen & på söndag är det kalas för Charlie här, han fyller 7 år!

Hundarna är ute nu, Stella får sitta i lina för hon håller sig inte innanför fårstängslet. Hon har kommit på att hon är schäfer, hon har vallat korna en gång, som tur var såg inte bonden det...Sen så är hon självständig som en riesen... Andreas har varit däckad hela veckan, så hundgården får vänta.... 

Dom andra "änglarna" håller sig inne på tomten. Men dom hårar hur mkt som helst!

Av Helena - 3 april 2008 11:22

Han älskar att stå på en sten, för då blir han också stor & till med större än Herben. Ha! Dessutom slipper han all äcklig lera som det är i det här vädret!

Av Helena - 2 april 2008 20:27

Ikväll var jag ner till sjön så hundarna fick bada & då tog jag lite fina kort på dom. Dom var helvilda & skulle ha samma pinne...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards