Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Viltspår & bad

Av Helena - 25 juli 2008 22:03

Idag åkte jag & Åsa-Teres till Anna i tobo & kollade in nya lgh.

Jättefin & stor!

Sen åkte vi ut i skogen & la varsitt viltspår åt alla 5 hundarna. Vi fikade medans det fick ligga nån timme. Det gick jättebra för Stella & Freja, men Freja hade lite bråttom, så svetten rann om mig när vi var klara...

Sen blev det bad för allihopa, nästan så vi ville hoppa i med för det var så varmt & en massa broms. Stella, Freja & Milou hade lite dispyter, men det gick över när Milou hade åkt under vattnet en gång & Stella gav sig för Milou, konstigt men bra, så dom kan vara ihop allihop.

Sen åkte vi till mamma på kalas, för hon & Isabelle fyller år nästa vecka, när vi är i Hassela.


 
 
Åsa-T

Åsa-T

26 juli 2008 10:42

Vilka fina bilder!

http://www.flaxen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards