Alla inlägg under september 2008

Av Helena - 16 september 2008 16:01

Jag skrev ett lååångt inlägg oxå förvann det.....suck...

Av Helena - 13 september 2008 20:54

Idag var det mkt på gång. Först match för william kl 9.00 sen raka spåret till Tuna på dop & sen till grävskope projektet i Gela.

Där tittade jag på lite & sen hjälpte jag Linda & städa & diska lite. Alla jobbar så mkt nu förtiden så det inte hinns med...

Sen när vi kom hem så kom Åsa-teres över, vi gick en promenad så Charlie fick rida & Mira fick rejsa lite utan svarta huliganerna. Då är hon mallig :)

Dom var inte lika glada att sitta i hundgården, men dom hade fått rejsat med Flax tidigare på em.

Imorn är det agilitykurs igen & simskola för barnen nästan samtidigt...Så kursen får bli lite kortare för mig.

Anna kommer hit på onsdag. Är det nån som vill vara med & träna på dan?

Go natt!

Av Helena - 12 september 2008 21:37

Nu é Filip hemma. Wille hoppade upp & red direkt! Han är lite lång egentligen, men väger ju inte så mkt iaf.

Han kom vi 19.30, så jag hoppas att han ser var tråden går i mörkret nu...

Av Helena - 11 september 2008 08:22

Jobbar, sover & äter, det är min sysselsättning...

Det går ganska bra att åka buss, förutom att jag har fått gå upp kl 5, 2 dagar på rad.

Och ikväll kan jag inte åka till klubben för det är dubbla föräldramöten..hur smart är det...Tur att vi är 3 föräldrar ;)

 Wille har träningsmatch & vi 2 möten, så det löser sig.

Men imorn är jag ledig & i helgen har jag tagit semester!

Då är det match, dop, agility & grävning hos kompisar, så vi ligger inte på latsidan.

Imorn kommar Filip hem! Det ska bli kul att lukta lite häst igen :)

Av Helena - 8 september 2008 17:55

Jag fattar inte var tiden tar vägen...

Det gick bra på mh:t i lördags, jag figgade åt 3 hundar & kollade på 2 innan. Sen blev det vildsvinsfest. Jag höll igång till 1 på natten & Andreas kom inramlandes vi halv 4. Tur att det bara var 800 m hem...

Sen på söndagen var jag ner till klubben på BBQ, det var jättekul! Vi åt & lekte lekar. Freja hämtade in 6 st grejer i uppletande rutan & sen

VANN hon när man skulle flytta på rutor i en leksak & äta upp 3 godisar på tid. 

Idag blev det städ av vardagsrummet, putsat fönster m.m

Av Helena - 5 september 2008 17:40

Nu é jag trött! Jobbat 52 timmar den här veckan...

Imorn ska jag figga på klubbens mentalbeskrivning på em. Hoppas det inte är så jobbigt, jag orkar inte det nu. Sen ska vi på vildsvinsfest på bygdegårn, det ska bli kul.

Mira har ont i skuldrorna/frampartiet, om hon inte blir bättre till måndag, så lär jag åka till vet, Pär. Hon blev lite piggare av smärtstillande iaf.

Det kanske är borrelian som kommit tillbaka??

Av Helena - 3 september 2008 18:40

Idag har jag jobbar extra & byggstäda lite. Det var kul. Tack Å-T & J :), det är bra med extrajobb. Fast det blir nog ca 50 timmars jobb den här veckan...

Sen så piercade A några  st med, så nu känns det bättre.

Idag (skulle) vi fira våran 9-årsdag, men det är tråkigt utan pengar.

Blir det bättre sen så tar vi en kryssning.

Stella var med A till garaget på fm.

Ska ut & cykla med dom nu. Mira har sträckt sin högra skuldra, så hon har ont ibland.


Av Helena - 2 september 2008 11:08

Jag lär jobba MINST 100% nu om det här ska gå.

Jag fattar inte hur regeringen kan sänka människor ner UNDER skorna!!!!! Andreas är helt sänkt av att inte veta nåt.

Hundarna & barnen lider också av allt. DET ÄR FÖRJÄVLIGT!

Eva jag ringer dig ;)

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards