Alla inlägg den 7 november 2008

Av Helena - 7 november 2008 13:13

Jag har blivit utmanad av Åsa-Teres med hoffarna. Här nedan hittar ni reglerna som är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet på inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag tycker om att se på Hem till gården, bröllopsform, csi m.m

2. Jag hatar skalbaggar. Allt annat går bra ;)

3. Älskar pite palt.

4. Längtar till nästa helg då vi ska gå på Rallybrudar på bion i Stavby, sen gå mental 3 utb lö-sö.

5. Vi har bott i Ramhäll i ÖVER 3 år nu & det är rekord för mig...jag har bott ca 1-!½ år på alla andra ställen i 20 års tid annars...många ställen har det blivit...

6. SKA gå ner i vikt nu & det känns bra för en gångs skull!

7. Trivs på jobbet fast jag jobbat här i snart 7 år! Fast det blir lite mkt ibland..

Jag utmanar endel utan blogg med...Helena "Hillary", Ankie, Eva i Gnesta, Lotta N, Nilla, Mia & Anna S.

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards