Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Helena - 7 juni 2008 21:04

Har ett sånt där trist pass...26 timmar på jobbet...

Igår blev det tokigt på em, när vi hade haft kursen så åkte vi & badade i rastsjön. Sen när vi kom hem så var min pappa helt snurrig & svimfärdig. Han & Ceasar har ju varit hos oss hela veckan & meckat bilar & lastbil. Jag försökte ringa sjukvårdsupplysningen men det gick inte, väntetid på 31 min! Så då ringde jag 112 för första ggn....Dom skickade ut en akuttbil & en ambulans, eftersom pappa har en pacemaker & flera infarkter som bakgrund. Akutbilen hade inte startat, så dom kom i egen bil....känns det bra eller...Men iaf så hade pappa väldigt lågt blodtryck & var uttorkad så dom tog med honom till ackis. Han får ligga inne hela helgen & kolla upp medicinerna m.m.  Förut innan han fick pacemakern så hade han jättehögt blodtryck, så det pendlar lite väl mkt. Det går bra för Cesar iaf, han är inte van att sova själv...och det är ju kattungar i vårat sovrum, så det går inte så bra att han é där.

Nej nu lär jag jobba lite innan det är sovdax.

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards