Alla inlägg under februari 2009

Av Helena - 14 februari 2009 11:07

Men åt helvete med alla "apor" som förstör för alla andra i biosalongen...Det bestod av ca 80% apor i salongen & 20% andra som ville se filmen.

Det var minst 20-25 st som gick ut från bion för det var sånt jävla liv.

Dom tom avbröt bion för att varna dom att dom måste vara tystare & lugnare, men dagens ungdom har ju för faan ingen respekt för andra människor!

Det blir inte samma sak att se  en film när folk sitter & skriker, kastar läsk & mynt & beter sig allmänt illa åt!

Är det konstigt att man blir rasist!?! Nej det tycker inte jag iaf!!!


Jag har mailat SF och berättat precis hur det var & föreslog att dom ska införa ordningsvaketr, annars kommer dom att mista många kunder.


Är det nån som tar illa upp så kan ni ju börja arbeta inom politiken eller nåt & hjälpa dessa människor till ett "normalare" liv!

Nej tacka vet jag Stavby bio. Billigt, gratis parkering, filmerna kommer ganska snabbt dit & man får kaffe & kaka i mitten av filmen!


Annars hade vi en rolig kväll!

Av Helena - 13 februari 2009 12:25

Nu har jag varit ut så Monikas barn fick rida & åka pulka efter Filip. Jag har en militärpulka som är för stor till hundarna, men perfekt till Filip.'

Snart ska jag & barnen hem till kompisar så ska jag hjälpa henne att longera sin ponny =)

Och ikväll firar vi alla hjärtansdag med bio & kina mat!

Fredag den 13:e har premiär! Ohh, vad vad läskigt det ska bli! 

Jag, Andreas, björn & Therese. Kul!

Av Helena - 11 februari 2009 18:51

Är det nån som vet nån som vill ha 2 kaniner? Hör av er!

Annars äter Andreas upp dom....


Jag har 2 st stora kaniner som jag tog hand om i höstas pga att dom var misskötta. Nu har dom ätit upp sig & blivit väldigt stora. Ca 1½ år.
Den ena har säkert belgisk jätte i sig.
Dom skänkes till bra hem pga  tidsbrist, då jag har 2 egna fuchs kaniner (långhåriga) med. Ingen bur medföljer, vana att vara i ett förråd utan värme.
Maila för bilder & info.
Mvh Helena

Av Helena - 10 februari 2009 08:56

Ha! Hörde ni att Gert läste upp mitt mail om djurskyddet som jag maila dom?!? Kul!

Av Helena - 10 februari 2009 08:50

www.djurskyddet.se


Sist jag kollade var vi uppe i nästan 10.000, det borde bli minst 100.000 tycker jag!

Dessutom finns det mkt intressant att läsa på den sidan & protestera mot.

Av Helena - 9 februari 2009 09:27

Det blev en bra styrelse på otbk, tycker jag.

Hoppas att vi får igång en massa kurser & olika aktiviteter för folk i alla åldrar & intressen.

Och jag blev sammankallande i valberedningen, så nu får ingen hoppa av i

år =) nej då det ska nog bli bra, bättre, bäst i år!

Och jag vet ju mer nu vad valberedningen ska gör, så det blir nog bra, dessutom så gjorde jag ganska mkt i år med, om jag får säga det själv =))


Nej, nu måste jag jobba vidare!

Av Helena - 6 februari 2009 18:23

Snart blir det pizza o lite cider, det kan behövas efter min j-a dag...

Först jobbade jag natt & sen åkte raka vägen till datakursen, sen när jag skulle åka därifrån så hade fläktremmen i bildjäven gått av!

Vi har bara 1 bil som går nu så Andreas kunde inte hjälpa mig, mamma jobbade  m.m

Som tur var så skulle brorsan o pappa in till stan, så dom hjälpte mig  att byta den...men det hann bli kallt att sitta i bilen i 1½ timme...

Nu e barnen på disco o Andreas vilar innan Ankie o mårten kommer med pizzan, så nu tar jag fram en cider!


Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards