Alla inlägg under september 2009

Av Helena - 12 september 2009 19:25

Äntligen är utställningen klar! Det blev en jättebra dag, men mkt att förbereda.

Mira blev bäst i rasen, bästa i gruppen, bäst in show 5:a & fick hederspris!

Nu blir det nog anmälan till veteranklass i vår =)

Av Helena - 9 september 2009 09:25

Elva människor hängde i ett rep under en helikopter, tio män och en kvinna. Repet var inte starkt nog för att hålla för dem allihop. Så de bestämde att en var tvungen att släppa taget för att annars skulle de alla falla. De kunde inte bestämma vem som skulle bli tvungen att släppa taget förrän kvinnan höll ett gripande tal. Hon sa att hon frivilligt skulle släppa repet för att hon var kvinna och van vid att offra sig för make och barn och för män i allmänhet utan att få något tillbaka. När hon avslutat sitt tal började alla tio männen applådera.. Tungan ute

Av Helena - 4 september 2009 21:13

Vad matt man blir när man skrivit ett långt inlägg så krånglar datan & det inte hinner in...


Jag har iaf fixat en tjej i Tierp som ska låna hästarna & en som vill ha kaninerna. Så sen blir det lite mindre att tänka på...

Kajsa får snart kattungar också...

Idag har jag fikat med Anna, kul att nästan vara grannar & nu är jag jakt änka. Andreas skulle skjuta rådjur, men sköt en räv ist ikväll, medvetet alltså ;)


Ont i armen har jag med, inflammation i armbågen...och jag som skulle figgat på mh på söndag...det går nog inte =(


 Imorn ska vi till Furuvik. Kommunal betalar inträde & åkband för hela familjen, fast iof så betalar jag nästan 7000:-/år till dom så det kan dom faan göra!



Av Helena - 2 september 2009 18:09

"Vad är det för skillnad på ett finskt bröllop och en finsk begravning?"
"En mindre super på begravningen."

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards