Alla inlägg under oktober 2009

Av Helena - 20 oktober 2009 09:16

Tack Anna för att du lärde mig kameran Skrattande


             

Av Helena - 19 oktober 2009 18:16

Idag har det blivit mkt städ & tvättvikning...Imorn är det jobb igen.

Vi hade en väldigt rolig tjejkväll hos Ankie i lördags. God mat & efterätt, bubbelbad & lite ansiktsrengöring, goda drinkar & öl & mkt musik lyssnande på youtube & spotify Cool Och bus med taxvalpen Theo så klart.

Jag har lagt in 2 nya kort & en ny sida på hemsidan, ang piercing. Kolla vet ja!



Av Helena - 16 oktober 2009 16:59

           

Av Helena - 14 oktober 2009 20:40

Idag har jag & Anna varit till Thuns, hittade mest vantar. Fanns inge kläder för mig där...

Sen var vi över till Mange S & hjälpte honom att såga älghuvudet som han fick när han skjöt sin första älg i måndags. Vi tog hem halva huvudet & slängde ut den till hundarna i hundgården, så det får dom smaska på imorn.

Rallylydnaden var kul igår. Jag & Stella var yngst i gänget Tungan ute Vi var bara 4 hundar, men det var bra, för då blev det mindre störning. Vi gick igenom skyltarna för nybörjartävlingen. Det är 30 st, men på tävling är det ca 15 st av dom, men man vet inte vilka, förrän man går banvandringen innan. Så vi måste lära oss alla Glad

Kolla på www.rally-lydnad.se för mera info om det. Det kommer att bli officiella tävlingar 2012. Rally heter det bara för att man går efter en karta kan man säga, det ska inte gå fort som i rally Flört






Av Helena - 13 oktober 2009 10:47

Ikväll blir det rallylydnad, så imorn blir det en uppdatering om hur det var! Skrattande

Nu har jag diskat när jag kom hem från jobbet & snart kommer Anna & Waldo över & fikar Cool

Av Helena - 12 oktober 2009 12:15

Idag känns det bättre.Tungan ute Imorn ska jag troligen börja på en rallylydnadskurs med Stella.Den är på 4 ggr, i stan. Kul.

Nu har vi precis satt på vinterdäck på bilen, man vet ju aldrig.Foten i munnen Kan ju bli snö när som helst...

Snart är det jobb igen, men den här veckan är det bara 2 nätter. måndag & torsdag.




Av Helena - 10 oktober 2009 14:48

Vill vara hemma..........skiter i det här snart! va fan kan man inte vara miljonär för? Skrikandes

Av Helena - 9 oktober 2009 13:09

Är på jobbet igen, varför kan jag inte vinna en massa pengar...

Känner mig jättetrött.

Nu har vi 9 kattungar, Sally hade 3 gula & en sköldpaddsfärgad.

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards