Direktlänk till inlägg 5 april 2010

9-års disco på hundklubben idag!

Av Helena - 5 april 2010 08:29

Idag på em blir det disco på hundklubben. Charlie fyller 9 år. Lillplutten...Han fick en skateboard nu på morgonen innan jag åkte.   Så idag lär vi leta upp lite asfalt.

Just nu jobbar jag & har feber igen...tycker jag har haft det var tredje vecka i år.   

I helgen har det varit ganska lugnt. Fest/grillning & övernattning hos Ankie & Mårten i fredags.

I lördags blev det pizza & jag flyttade ut hönorna & tuppen igen.

Igår sov jag till 15.00, helt däckad av förkylningen. Sen spagetti & köttfärssås. Man kan säga att vi skippade påskmaten helt.   

Idag blir det korv & bröd till lunch, sen får vi se...


 
 
Ingen bild

ankie

5 april 2010 11:42

ja du, jag har oxå åkt på världens förkylning.. öken.. har inte vart sjuk en enda gång sen bebben kom till. så jag ligger däckad som ett ras och tycker synd om mig själv, big time! gravid och förkyld.. sug på den alla killar!!
iaf krya på er, vi kommer och uppvaktar charlie på fredag istället, hade annars vart kul med lite discodans!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards