Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

Power meet & Danmark!

Av Helena - 6 juli 2010 23:53

Vässarö var jättekul, som Ankie kommenterade så ska man ha bra skor. Mina jumpadojor sprack.    Men vi hade jättekul. Jag & Knodden är som ler & långhalm nu... Han får vara standin när Andreas bara jobbar.   

I lördags var vi allihop till Berkinge & badade, full fart. Söndags blev det lite planering av Danmarksresa & igår var jag & hjälpte mamma att packa grejer i mormors lgh. Hon har flyttat till ett jättefint äldreboende. Dom hade både en undulat på avdelningen & höns ute på gården. Det skulle alla ha!

Jag ramlade dock med en kartong med porslin i från 2 trappsteg...& höll på att bryta stortån, men det blev nog "bara" en stukning av alla ledband & lite skrubbsår. Så idag blev det inget inköp av nya skor..kunde varken prova eller köra..Men ev imorn.

På torsdag åker jag, Wille, Knodden & Jimmy till Västerås på Power meet. Bjrön & Fredrik är där med husvagnen, så vi sover över en natt där.

Sen bär det hem & packas för fullt, för på lördag ska jag & barnen åka neråt landet & sen vidare till Danmark en vecka med Familjen Segerlund.  




 
 
Ingen bild

ankie

7 juli 2010 12:09

hahaha! ja visst är det kul att leka av sig lite ibland! och kul konstellation det dära att ha en stand in kille! det skulle alla ha tycker jag! ha det så mysigt i västerås och danmark! ni måste skicka kort till mig!!
allt är iaf bra med oss, fick ju hem nya bilen i måndags så nu lyxåker jag och viggo minsann!
hör av er när ni kommer hem så ses vi!
kraaam från kärrdals!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards