Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Helena - 27 juni 2010 12:09

När jag cyklade med nya cykeln första ggn så åkte jag & hundarna till gruvan så dom fick simma lite. Jag hade tydligen munnen öppen, för rätt som det var så hade jag en bärfis i strupen!! Fyfan. Jag var tvungen & stanna & spy för att få ut den. Mintgrön var den..Hahaha, tur att ingen såg mig.

På midsommar så var vi till badet, som alla andra dagar, men först var jag & Charlie till bygdegården & firade lite, åt glass, sockervadd, hoppade säck & kastade kubb.

Sen kom mamma, Isabelle & Johan förbi en stund. Isabelle som tänker på min hälsa hade ett fint munskydd som hon ritat rosa hjärtan på till mig! Inför nästa cykeltur! Tur att nån tänker till...  

På kvällen blev det grillning med diverse drycker hos Knodden & co.

Igår var inte lika körig...ont i magen eller som Mårten säger, det var en sväng av influensa.   Bad & pizza var det enda som hände.

Idag blir det bad igen..& sen iväg på grillning.  


Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards