Alla inlägg den 22 november 2007

Av Helena - 22 november 2007 21:04

Andreas fick åka till strängnäs & hjälpa min brorsa med trasiga bilar...

Björn hade hämtat en bil & så gick bilkärran sönder & hamnade i diket! han kunde inte fixa allt själv med en hand heller. Den vänstra handen blev förstörd/lam i dec förra året....

Andreas hyrde en biltransport & åkte dit, sen blev dom stoppade av polisen & då sa han att våran bil var obesiktad!! Besiktningen gick ut sista oktober... Och det var överlass på kärran med...Men dom slapp böter iaf.

Så kan det bli när man är sjukskriven & inte orkar så mkt. Och jag har ingen koll på när bilarna ska besiktas! Men jag har ju suttit & kört bilfan til jobbet hela november....Golfen låter som en rallybil med trasigt avgassystem.

Jaja , vad gör vi nu då?

Av Helena - 22 november 2007 11:15

Man kanske skulle flytta hit ist?? Nej det vill jag inte, man får ju inte ha djur här & det har vi ju gott om... 5 katter, 3 hundar 3 kaniner & Filip, hästen :)

Jag slutar väl vid 13, sen måste jag handla, men ikväll ska jag ner till klubben & träna. Undra om det kommer nån mer??  Hundarna öser på värre än vanligt, jag jobbar & har inte hunnit träna så mkt & Andreas har varit däckad i 3 veckor nu...Så ikväll blir det kul att göra lite igen.

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards