Alla inlägg den 17 september 2007

Av Helena - 17 september 2007 21:50

Är på jobbet igen, har knappt varit hemma idag. Jag jobbade natten som var & stannade & sov på fm på jobbet så jag kunde vara med på mötet på jobbet sen ang nya schemat..suck.. Vi ska jobba dag-kväll- sovande jour from november. Nu har jag jobbat bara vaken natt i minst 2 år & tyckt att det är bra för att man hinner mkt mer hemma, men nu är det snart slut med det! Nu helst plötsligt så kommer dom som bor här att sova hela nätterna & vara jättelugna, för nu ska kommun spara pengar! BRA VA?? Dom har haft vaken natt här sen -93 & dom är ofta upp & kollar så man finns här, men ska jag sova så får jag väl sova med alla 5 i sängen...

Nej men vi får hoppas att det går bra i slutändan, men det är tur i oturen att Andreas inte jobbar för annars hade det gått åt helvete med familjelivet & barnen.

Jag har fått tid hos veterinären åt Mira på onsdag, hoppas att det går bra. Jag har bara dåliga erfarenheter av veterinärbesök, förutom om det inte är vanliga vaccinationer då.

Rottweilern, Ghita,  jag hade, hon fick skelettcancer när hon var 7 år, schäfern, Igge, förtvinade i bakändan, förmodligen pga höfterna när han var 8 år, och sen har jag haft en newfoundland, Fanny, hon blev bara 5 månader, hon hade fel på hjärtat & lungorna m.m Det är bara Loke som lever, som Magnus, Williams pappa har kvar. Han är 10 år nu. Ghita var farmor åt honom. Han är rottis-sankt bernhard-labrador korsning.

Mira är bara 5½ år, men man blir så orolig ändå.....

Go natt!

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards