Direktlänk till inlägg 25 maj 2008

Härlig helg!

Av Helena - 25 maj 2008 19:16

Nu är vi hemma från campingturen. Det var jättekul & skönt att komma bort igen en stund. Igår var vi på tullgarns slott & kollade på jakt, fiske & hundmässan. Det var så mkt folk så man knappt såg montrarna....Men vi såg jaktapportering, fiske & hundar som fick nosa på en björn på en radiostyrd bock, m.m Stella skällde ut den. Dom var jätteduktiga fast det var så mkt hundar & folk där. Freja & Mira hade fetvadd i öronen för dom hade skyttetävlingar med. Det hjälpte lite iaf. Och dom nosade på ett uppstoppat vildsvin, Mira var först fram , men så är hon ju en vargjägare också...Vi kom på det under dan att hon är ju faktiskt en jakthund hon med ;)

Sen grillade vi & spelade minigolf på Trosa camping, där vi bodde båda nätterna. Hundarna skötte sig jättebra. Stella & Freja skällde ut nån ibland bara. Ungarna lekte med andra barn med medans jag gick & knäppte massa kort på den fina omgivningen, Andreas? Ja han sov middag då ;)

På kvällen var vi till Gnesta & hälsade på kompisar.

Idag har vi tagit det lugnt bara innan vi åkte hem.

Jag ska lägga ut kort sen när jag har laddat om kameran.


Imorn ska jag gå ut lägrespåret till tävlingen som är på  lördag, före tjejfesten!

 PS.

(konstigt att folk tror man är avundsjuk på nån som är brysk & arrogant mot andra människor & inte har mkt raskunskaper om olika hundar) DS.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards