Alla inlägg under maj 2008

Av Helena - 18 maj 2008 19:39

Idag var vi till akuten i Östhammar. William har kraftig öroninflammation på höger öra...Så det blev penicillin. Det blev ingen match på gräsö idag & ingen fotbollsträning i veckan heller.

Sen passade vi på att hälsa på Ankie & Mårten i öregrund. Dom ska ev följa med till Tullgarns slott i helgen. Hoppas! Då kan vi festa in husvagnen lite :)

Sen är det bara en vecka kvar till tjejfesten :)

Av Helena - 17 maj 2008 18:59

Idag hade vi kurs & vi provade på agility, uppletande & sök. Vi skulle göra ett kort spår med, men alla kursare ville se elit lydnaden som var på em, så vi får ta spåret sista ggn ist. Det var 4 st som hade klarat spåret & uppletande, som gjorde lydnaden. Det är kul att se eliten hålla på :)

Charlie hade 3 fotbollsmatcher på fm & dom vann 1 match. Duktiga killar! Det regnade hela tiden..

Nu har vi sovit alla 3, bara William som var vaken, men han har inte varit ut idag....

Stimma lugnt!

Av Helena - 16 maj 2008 17:45

Idag har jag städat husvagnen! Det var lite dammigt, men nu luktar den gott. Nästa helg blir det utflyckt!

Sen var vi till svärmor och lekte kurragömma. Hundarna busade med Blacky & Cocos.

Nu ska vi åka & grilla hos Heli & Jonny. mums...

Imorn har vi näst sista kursdagen & så kan vi titta på elittävlingen på klubben.

Av Helena - 15 maj 2008 21:17

Fa´n att inte alla kan sköta sitt jobb när dom är här!! Är det svårt att sköta ett vanligt hem eller..... Typiskt s.......

Av Helena - 14 maj 2008 20:14

Äntligen har jag varit ledig en hel dag. Vi var ner till klubben på dan, Andreas & jag tränade hundarna. Yvvone & monika kom också dit. Freja fick jag kommendering på linförigheten & sen gjorde vi budföring. Det gick ganska bra. Stella tränade vi budföring & sitt, ligg stanna kvar. Det gick bra. Hon har svårt att koncentrera sig & det blev ju konstigt att husse var med också ;)

Sen hämtade vi barnen vid skolan & sen på em har jag målat om halva köket! Nu är det på gång med upprustning av det. Vi har nästan bott här i 3 år & det är rekord för mig...Jag har flytta ca 25 ggr på 35 år...Men nu ska jag inte flytta nåt mer! Så då är det kul att få fint!

Ps. jag hade en fästing i knävecket ikväll som satt fast ;(  ds.

Av Helena - 13 maj 2008 15:22

Nu har Kajsas ungar kommit. Det blev 2 gula & 1 grå-svart. Jag har inte kollat könen än. Bra hem sökes i slutet på juli!

Av Helena - 11 maj 2008 21:42

Har jobbat 6 dgr den här veckan & ska jobba må,ti med...Den här v blir det "bara" 4 dgr.

Är det nån som har en miljon över, så mottages det tacksamt!

Andreas & Charlie var till gruvan & badade hundarna idag. Dom hade simmat som tokar. Kajsa långhåriga katthonan är sprickfärdig, så snart blir det kattungar,igen.

Av Helena - 9 maj 2008 20:11

Idag var det begravning för farfar. Det är tråkigt att det blir så, men prästen gjorde det ännu värre genom att vara så jävla tråkigt & djup...suck...

Det enda roliga är ju att träffa närmaste släkten, det har jag knappt gjort sen vi gifte oss för nästan 6 år sedan. Bara faster & farmor & farfar.

Så nu på kvällen har jag bestämt att vi ska ha tjejfest i slutet på maj!

Måste ju liva upp lite nu känns det som. Det var ca 10 år sedan jag var på tjejfest & då hade vi pyjamasparty!

Kommer ni ihåg det tjejer?


Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards