Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

Fy fan!

Av Helena - 28 juni 2008 11:50

Den här veckan har varit sådär tycker jag.

Andreas har legat däckat sen midsommaraftonsnatten, fast han blev inte full...Han fick lite nya mediciner hos doktorn, mot depression & sömn, men han sover 18-20 timmar per dygn & verkar deppigare än nånsin.

Sjukskrivningen går ut sista juli & sen får vi se vad försäkringskassan säger...Det inverkar säkert också att inte veta om det blir förlängt, men han har varit hemma för värk i 6 år nu & det har faan inte blivit bättre!

Han ska få remiss till nevrologen eller vad det heter & röntga nacken iaf. Hoppas dom hittar nåt.

Snacka om att svensk sjukvård, regeringen & försäkringskassan är dåligt i sverige!

Dom vill ju att folk med halvsides förlamingar m.m ska jobba & med mediciner i kroppen som en knarkare!

Jag förstår att dom kollar upp folk som är sjukskrivna, för det är många som orkar betydligt mer än dom låtsas om....Men dom andra borde få rättvis hjälp ist för att bara skickas ut på nått jobb. Och nu ska man tydligen söka i hela nordenom man inte klarar sitt gamla jobb.

Nej, fy fan säger jag bara!!!!

 
 
Ingen bild

Sara

28 juni 2008 19:02

Nu vet jag inte hur länge han ätit medicin mot depression, men det är iaf vanligt att man till en början med antidepressiva mår sämre innan det vänder. Hoppas iaf det löser sig med deppigheten, sömnen och den FÖRBANNADE försäkringskassan! Det är alla de där som orkar mer än de låtsas om som vi har att tacka för detta.

 
Ingen bild

Heli

28 juni 2008 21:17

Det är ju konstigt om han inte blir fortsatt sjukskriven,hoppas att han blir lite gladare snart,är väl tufft för dig o resten av familjen med!
Kram Heli

 
Ingen bild

eva

29 juni 2008 11:25

Du vet att jag rycker in, om myndighetsproblem uppstår... Jag ÄLSKAR såna bråk.. Och jag är SKITduktig på det.. För mig finns inget som heter "det går inte".. Var rädd om dig Kram Eva/Gnesta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 3 april 2011 08:44

En ung blondin var på semester i Australien.Hon ville ha ett par äkta alligator-skor men var mycket tveksam till att betala dethöga priset som säljaren i skobutiken begärde.Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek:- Jag ska...

Av Helena - 21 mars 2011 09:12

Jag glömmer bort att jag har en blogg nästan...Kanske bra iof att jag har att göra ändå   Har ju flyttat, skaffat en hund till Wille, fått bilen krockad flera ggr, jobbar, ska ha valpkurs, umgås med vänner & vilar mer än förut. Så det känns bra n...

Av Helena - 10 januari 2011 18:11

Idag har jag o barnen varit till Gimo o badat o bastat. Jätteskönt. Jag funderar på om jag ska göra det 1 ggr/v. Jag simmade o tränad i bassängen medans dom busade. Som endel vet så är det inte så bra mellan Andreas o mig. Så nu ska jag kolla efter...

Av Helena - 22 december 2010 13:52


Idag har jag städat lite & eldat. Imorn blir det storhandling i stan...Ska försöka åka in tidigt så kanske det e lite lugnare. God jul!     ...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards