Alla inlägg under januari 2009

Av Helena - 12 januari 2009 18:47

Idag har jag suttit hela dan på schema kurs. Vi ska byta data system på jobbet & jag ska vara samordare. Nu e jag slut...

Jag har 2 mål ny iaf, jag ska på klass träff i maj & bröllop i juni, så nu ska jag ner i vikt!


Hundklubben igår:


 


Av Helena - 11 januari 2009 11:19

You are: The Lovable EyesShe is Spontaneous, Smooth, and Loving. She is what most guys want to find, date, and marry. That simple. She’s adorable, cute, sexy, innocent, easy-going, friendly, and fun to be around. Pretty much the perfect companion. She’s delicate and needs to be handled with loving hands, and there won’t be any shortage of guys willing to handle her. In a relationship, there is only one rule with the Lovable Eyes- Don’t Fuck Up. That’s it. Don’t cheat on her, don’t lie to her, don’t mistreat or abuse her, and she will be yours for a lifetime.

Av Helena - 10 januari 2009 12:09

det var full fart på hundarna på promenade igår. Mira, stella & Freja gillade Loke. Och Mira blev iaf trött efteråt.

Freja är lite rund & trött, så jag vet inte om hon har nån taxvalp i magen. I så fall är hon på 45 dygnet idag av 63...

På kvällen var vi & hälsade på familjen tervurens i Tuna :)) Athos var jättefin, men lite osäker. Det blir nog jättebra i slutändan.

Imorn ska vi på promenad på hundklubben. Om nån vill följa med så är det bara att dyka upp kl 13.00 :)



Av Helena - 8 januari 2009 09:34

Nu har det förhoppningsvis löst sig! Vi får se på årsmötet om en månad.

Av Helena - 6 januari 2009 17:36

Men imorn blir det full fart med ommöblering m.m Och så ska jag ordna till hemsidan lite, den går inte att se idag.

Av Helena - 5 januari 2009 21:27

Idag har vi åkt pulka vis slighögen med fam Segerlund & fam Åsa-Teres & Jocke. Gissa vem som gjorde värsta vurpan?? Jag flög 1½ m över en sten & tappade mössan & glasögonen & höll på att få hjärnskakning. Men nu har jag druckit ett par öl så nu är det bättre...:) Andreas har fått i sig en 70:is whiskey...mem står på benen.

Av Helena - 3 januari 2009 22:15

Hemsidan är under konstruktion ;)

http://faramira.dinstudio.se


Alla adresser utgår ifrån Miras riktiga namn, det har bara blivit så för att komma ihåg det lättast =)

Av Helena - 1 januari 2009 22:34

Håller på att filar på en hemsida...

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards