Alla inlägg under juni 2009

Av Helena - 15 juni 2009 13:25

Vi har 1 rödgul honkattunge till salu. 75% skogkatt. Lev klar i början av augusti. Kolla in hemsidan för mer info  :)
http://faramira.dinstudio.se


Av Helena - 14 juni 2009 12:22

Jag ska städa lite på ställen som man inte brukar göra....hörnskåpet i köket & kastrullskåpet bla.

Sen så ska jag & barnen spela buzz med 25 olika banor snart! Wille är pigg nu, men Charlies humör är inte i topp så jag tror inte han är feberfri.

Pappan är ute & åker med Knodden = Knodda runt :)

Jag & knodden fick i oss en bra mängd god öl igår & tittade på gitarrhistorian på tv 2. Det var kul.


Skulle vilja åka tillbaks till Spanien igen


Av Helena - 13 juni 2009 13:14

Hoppas det blir bättre, är ledig en vecka nu...

Barnen har feber o karln e som vanligt..

Väntar bekanta på kaffe =)

Av Helena - 9 juni 2009 19:34

Vi har bokat biljetter till Alan Jackson. Första gången i sverige. Skitkul!

För dom som inte vet så är det country. T.o.m barnen tycker om det & Wille vill följa med, men vi får se, det blev lite dyrt...

Nu har vi varit till rastsjön, Andreas, Charlie & Jimmy badade & Freja & Stella förstås. Freja simmade hur länge som helst :) Sen var hon lite kall, det var bara 14 grader igår i sjön...


Av Helena - 7 juni 2009 00:10

Kom precis hem från Isabbelles bröllopsfest. Det var kul! Länge sen jag skrattade så mkt. Hennes tärna Mimmi är för rolig....

Lägger ut bilder sen.

A kom hem pruttfull kl 03.00..gissa om jag var glad, nu e han nykterist igen....säkert tills nästa gång iaf...

Tack Å-T för att jag får låna din bil i sommar & A & M...

God night friends werever you are!


Av Helena - 5 juni 2009 21:37

Skrev ett långt inlägg också försvann det!!!!!!!!!!

Jag skyndade mig hem från jobbet för att hinna umgås med familjen, men va fan fick jag för det...Andreas drog  iväg på party efter en kvart, hade jag vetat det hade jag stannat tills jag egentligen skulle slutat. Fattas ju bara att han e bakfull i kyrkan imorn, då du....

Han e ju tydligen aaaaldrig borta med sina kompisar, men det är tydligen jag, på jobbet eller hundklubben, räknas det? Isånna fall ska jag sluta med båda, för det finns ju roligare att hitta på....hoppas jag iaf......

Och sen så efterlyser jag en bil med dragkrok att låna nån vecka i sommar, för Andreas orkar/hinner/vill inte laga våran jävla skitopel.........



Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards