Alla inlägg under juni 2009

Av Helena - 5 juni 2009 21:31

Så skyndar jag mig hem ifrån jobbet, men va fan fick jag för det....Andreas var hemma i en kvart , det var party på g....Skyller på att han aldrig kan åka bort annars när jag jobbar, men att han har umgåtts med folk (4 killar) hela dan räknas tydligen inte :(

Jag är ju borta ofta tydligen....på jobbet eller hundklubben. Jippi!!

Sen så efterlyser jag en bil med drag nån vecka i sommar, för Andreas hinner/orkar/vill inte laga våran jävla skitopel !!!

Av Helena - 5 juni 2009 09:52

Jag ska snart till jobbet, håller bara på att städa lite först...Jag måste köpa en ny dammsugare! Den gamla dog & reserven suger som en gammal tant ;) Hundarna hårar nåt fruktansvärt, konstigt att man tycker det är mer för varje år....eller så är det bara för det blir fler & fler hundar...kan ju vara så med...Mira är iaf snart hårlös på utsidan av låren.

Imorn ska vi på lillesyrrans bröllop!

I Aspnäs kyrka i Östervåla, sen ska vi äta på Domtrappkällan i uppsala.

Så idag måste jag hitta ett par vita leggings som jag kan ha under min rosa klänning. Hade beställt det från ellos, men det verkar inte som beställningen kom fram...

Vi hörs!



Av Helena - 3 juni 2009 22:07

Ikväll har vi varit på Loveparty i fyrishov med dom boende ifrån jobbet.

Det är en massa ungdomar med olika handikapp som har haft uppträdande. Dom var jätteduktiga & roliga! Värt att se!

Imorn ska jag till fyrishov med Williams klass & bada. Myspys...

Av Helena - 2 juni 2009 08:05

Idag ska vi ut o leka o grilla med jobbet o andra gruppboenden....synd att det regnar redan...

Först ska jag till hästarna, för hovslagaren kommer.

Dvd:n fungerade bra i bilen! Scobby doo var det till skolbussen =)

Av Helena - 1 juni 2009 09:28

Ikväll ska jag på medlemsmöte på klubben, hoppas många kommer!

Nu är allmänlydnadskursen slut, skönt. Vi fick dessutom 3 st som ville bli b-figgar från kursen, toppen! Det var en kul avslutningsdag i 25 graders sol.

Sen var det grillning hos Ankie & Mårten, mysigt! Hoppas det blir oftare...





Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards