Alla inlägg under augusti 2007

Av Helena - 25 augusti 2007 15:11

Det gick som jag trodde. Freja orkade spåret  i ca 250 m sen bara flamsade hon & åt gräs, så då bröt vi...Bättre lycka nästa gång.

Men Janne & Blacky (Frejas bror) blev godkända!! Grattis!! Domare Per-erik Pettersson.

Sen så har ju Anna skaffat en liten sötnos, blandis flat & welsh spr spaniel. Gissa vem som är farmor?? JO FREJA! hihi.


Av Helena - 24 augusti 2007 12:22

Snart kommer jag!!

Vadå bada? (säger Mira) nej tack.


Av Helena - 23 augusti 2007 21:52

Är på jobbet nu igen...hoppas det blir lugnt inatt med.

Ikväll var jag,Freja & Stella på klubben & tränade lite,men det blev mest social träning. Stella behöver det. Hon är lite feg än så länge, men hon är ju bara 13 v med. Det var jättemånga där & tränade!

På eftermiddagen var vi (hundarna) & badade. Stella simmade efter Freja för första gången. Nu var det jättekul tyckte hon.

William är lite hängig fortfarande, Men Charlie är det full fart på.

PÅ lördag är det dax! Vi får se hur det går. Freja har "boat & valpat" hela v i rabatterna... Och så får jag se Annas nya valp. Flat-welsh korsning, han såg jättefin ut på kortet!

Av Helena - 23 augusti 2007 15:04


Här är vårat lilla hus med den stora tomten! 2 års jubileum nu! Vi ska måla det i gult & grått så småningom.


Av Helena - 23 augusti 2007 14:52

Andreas gör piercingar!

Han har gjort en distanskurs ifrån USA & har gjort ganska många piercingar nu. Från naveln & uppåt. Pris: 200-300:- st. Då ingår smycket. Maila honom på andren.andreas@spray.se om du vill veta mer!

Av Helena - 22 augusti 2007 22:52

Idag har jag & William varit hängiga...feber & ont i huvet.

Men jag & Anna planerade kursen iallafall.

Sen var vi till en gammal kompis på kalas, Nilla, som jag känt i 24 år nu! Hundarna fick följa med. Stella fick lite korvbröd där, men dom andra damerna äter inte sånt snusk....:)

Igår tyckte Mira att vi gick för kort promenad tror jag, för hon gick en till sen på kvällen...hon kom hem TOTALT nerskitat från nos till svans...lera, jord, sjögräs m.m Och det kan jag säga, att bada gör hon inte frivilligt, så hon har säkert jagat rådjur eller nåt & ramlat ner i nån dypöl! Det var bara att bade henne en lååång stund innan hon blev ren. Synd att jag inte tog kort, för hon var brun ist för vit...Hon gillade inte att schamponera ansiktet, men det var tvunget.

Nu sitter jag på jobbet igen, det blir nog lugnt inatt med.

Natti natti!

Av Helena - 20 augusti 2007 19:45

Jag somnade på soffan efter dagens möte på jobbet, det var första efter sommaren, så det var mkt att diskutera.

Imorn blir det ett nytt spår för Freja. Hoppas det går bra!

Jag hittade på lite semesterkort på Charlie & William & på hundarna.

Presentation


Faramiras blogg

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards